diumenge, 8 de febrer del 2009

Ja està aquí... ja ha arribat!!





Per fi, després de molta feina, el nostre video ja està acabat!



La veritat és que pensàvem que l'edició del vídeo seria molt més fàcil però estàvem equivocades!! El més difícil va estar trobar les músiques que lliguèssin amb el vídeo i que alhora no trunquessin el fil de la història.


Això si, la gran feinada l'ha fet la senyoreta Anna Mayans, que ha estat qui ha muntat tot el vídeo i qui ha demostrat una gran paciència en l'ús del premier plus... jo sempre li deia que si per mi fos, el video hagués trigat en editar-se moooooooooooooolt de temps.

Cal esmentar també el gran treball de l'actriu principal del curt, la senyoreta Mireia Gallart i la seva parella en la ficció i en la vida real, en Raúl, per les estones tant divertides que ens ha fet passar, però que jo, malauradament, me les vaig perdre perquè treballava...
Només em cal dir que m'ha encantat participar en aquest video i que m'agrada moltissim el resultat final del mateix!! També vull donar les gràcies a totes les meves companyes que juntament amb mi, han dedicat molt de temps i d'ilusió a aquest video amb l'objectiu d'obtenir un bon treball fruit de persones inexpertes en el camp.
A continuació penjo el video que hem anomanet "Deu anys després". Espero que us agradi a tothom!!