dimarts, 10 de febrer del 2009

I per acabar... "Mi mama me mima..."



"Les pràctiques d'educació primària han començat,
i l'assignatura de comunicació audiovisual ha acabat!"



Després de tota la feina que ens ha tocat fer a totes les assignatures: treballs, exàmens, curts, exposicions, etc. Han arribat les pràctiques!!


Tot el grup-classe estem repartits en diferents escoles per tal d'introduir-nos al món escolar i veure el funcionament del mateix des d'una aula de primària. Jo estic a una escola pública del meu poble, Montgat, a una classe de 2on de primària formada per 22 nens i nenes. Aquesta classe és molt interessant pel que fa a l'aprenentatge, ja que a la mateixa hi ha un nen amb Síndrome de Down i altres discapacitats com una sordera parcial, també hi ha una nen hiperactiu i una nena amb retard mental.

Aquests nens i nenes estan totalment integrats al grup, i és molt interessant veure com uns s'ajuden als altres, especialment en el cas del nen que pateix Síndrome de Down. Jo passo molt de temps amb ell, i l'ajudo a aprendre nous signes del Llenguatge de Signes Català, del qual vaig aprendre una miqueta l'any passat.

Pel que fa a l'assignatura de comunicació audiovisual i educació, m'agradaria dir que m'ha agradat molt tot allò que he après, i he gaudit molt de l'experiència de fer un muntatge audiovisual com és el curt "Deu anys després". Ha estat molt interessant veure crèixer i donar forma a una ideia principal, per tal d'arribar a una mini film elaborat per noies inexpertes en el tema, i que alhora ens ha obert les portes a un nou món a descobrir tant de forma individual com col·lectiva.

Per acabar he volgut penjar el vídeo que trobeu a continuació. És una historieta del personatge de Mafalda sobre la vida escolar. El que més m'agrada d'aquest vídeo és el moment "Mi mama me mima", i espero que a vosaltre també us agradi.


A mi m'agrada la Mafalda des de ben petita, i us recomano qualsevol historieta d'aquest personatge tant singular i madur per la seva edat, sobretot pel que fa a l'escola de l'època.


Desitjo que us agradi i... fins aviat!!!!




http://www.youtube.com/watch?v=-A6s0wdOIQg