dimecres, 8 d’octubre del 2008

Hola D9!!

No te acostaràs sin saber que... la imatge estereotipada ens enganya!!



Ahir, a classe de comunicació audiovisual vam estar observant una imatge, de la qual vam dir que podia ser rodona i de metall. Van sortir idees de què podia ser com ara: pilota, canica, bola de petanca, una ull (¬¬'), etc. Després, vam dir que aquesta imatge podia tenir un altre perspcetiva, aleshores...: una xinxeta, un cupa-chups, un boli bic... Finalment, la Lorena va dir: <<és una cuchara??>> i jo vaig seguir el seu exemple i vaig dir: <<és un cucharón!!>>.






Gràcies, Lorena, per treure'ns de dubtes!! Amb això, vull dir que les imatges ens enganyen i ens confonen!! Tal com aquest Mickey, estem als núbols i només veiem les imatges totalment estereotipades!!


A classe també vam parlar sobre perquè serveix un bluetooh. És podria fer servir a l'aula?


. . . . . .


La veritat és que jo no ho veig molt clar. Penso que està molt bé introduir les noves tecnologies a l'aula, però tant com fer servir el mòbil... no hosé, no ho veig molt clar...


A part d'això, a l'aula es va dir que visionariem i analitzariem una peli de Disney. Jo estic encanta, perque m'encanten! Tot i així, diuen que les Disney tenen molts missatges subliminals amagats, i poder m'agradaria més no assabentar-me'n per tal de que els films no perdessin la seva màgia...


Finalment, vull agrair-li a molts companys les estones que vam passar ahir! Vaig riure moltissim!! Alguns exemples són:

· Pedro: Ets un __________ , i marxem tots!! (jajaja, brutal)
· Dani: M'heu abandonat, i m'he trobat tot sol... (pobret el nostre Dani!!)
· Lore: Se lo dije ahí, con todo el moco!! (jajajajajajajajaja)
· Cris: Jolín, pues jo en tinc de molt maques i no les puc posar!
· J.B: Ja, però no es pot! (vaya tela!!! ¬¬')


... i moltes més!!! jajajaja Gràcies a tots i totes!!!

Bé, ara vaig a acabar de endreçar el meu armari, q el pobre fa una pena...

Fins d'aquí una estona!!

1 comentari:

MARTA COR ha dit...

Hola Futura mestra!!!!
Bueno ..doncs a mi tambe m'agradan aquestes pelis de dibuixos,...la meva preferida "spirit"...genial!!!
Jo també fa poquet que tinc el meu blog,i bueno estic contenta perque es bastant visitat.
Respecte a aixó del missatges subliminals crec q n'hi ha d'haver molts amagats,sino no puc entendre aquet consumisme d'avui dia...
pero bueno que hi farem...
Que vagi bé !!!