dimarts, 7 d’octubre del 2008

Benvinguts i benvingudes al meu espai!


Hola a tots i a totes!

Aquest és el meu primer blog, i m’agradaria compartir-lo amb tots vosaltres!

Aprofitaré aquest espai per anar explicant cosetes del dia a dia a classe, així com fora d’aquesta, però… és un secret que quedarà entre nosltres… shhh!!

Per començar, vull declarar-me analfabeta pel que fa al meu coneixement en la era audiovisual. Dimarts dia 30 de setembre, a la classe de “Comunicació Audivisual i Educació” vam visionar un video en el qual, mitjançant una estratègia mediàtica, ens van pendre el pèl.


Ens van fer creure que d’un programa passàvem a veure un TN, i no era així…

Pel que fa a la resta de classes, la setmana ha anat passant amb normalitat per tothom excepte pel grup que ens tocava exposar el text de “No Hace Falta Hablar”. El Pau, la Mariana, la Tamara, la Sara, la Cris i jo portavem dies treballant el text i ahir, finalment, el vam exposar en primer lloc a la classe i… ja ens l’hem tret de sobre!!

Per acabar vull plantejar una pregunta… se’ns haurà mort la Sara dels Hombres de Paco? Jo crec que no!! Vosaltres què creieu?

Petonets per tothom!!
PD: Aquesta és una reedició del meu blogg...

2 comentaris:

Dani! ha dit...

Mubeee, moool xuluuu!! ^^

Maryan ha dit...

Hola guapi!! Tu blog es muy chulo!! Así que ya se quien me va a poner al día para hacer el mio porque no me entero de nada!! Ja Ja

Un besazo xula